پروژه رفتاری بام لند

سقف متحرک ، شیشه برقی ، سقف آلومینیومی

دسته بندی پروژه

سقف جمع شونده و متحرک

کارفرما

حسن رفتاری

محل اجرای پروژه

تهران-مجموعه بام لند

زمان اتمام اجرای پروژه

12/3/1396

معرفی پروژه

سرزمین بام

استفاده از سقف جمع شونده و سقف های متحرک آلومینیومی در بالکن های مذکور با استقبال فراوانی روبه رو شد. سرزمین بام (بام لند) واقع در شرق دریاچه شامل مجموعه ای از 12 رستوران، در 3 تیپ با مساحت متوسط 550 متر در دو طبقه است. این محدوده به وسیله رواق‌ها و واحد‌های گردشگری به یک دیگر پیوند می‌خورند. فضای بام این رواق‌ها خود تشکیل دهنده تراس‌هایی برای طبقات بالای رستوران ها خواهد بود که دارای چشم اندازی فوق العاده به دریاچه می‌باشد. هم‌چنین فضای زیر همکف این مجموعه به صورت فضایی تفریحی با سه موضوع فرهنگ،سلامتی و موسیقی، طراحی شده تا بتواند پاسخ‌گوی استفاده کنندگان باشد.

 

کلیات محدوده بام لند

سقف متحرک و کاربرد آن در بام لند.

پهنه‌های ساحلی دریاچه چیتگر یکی از شاخص‌ترین و بزرگ‌ترین مجموعه بوستان‌های تفریحی در کشور را به خود اختصاص می‌دهد که بنا بر محاسبات انجام گرفته، خود به تنهایی روزانه شاهد حضور نزدیک به 60 هزار نفر گردشگر می‌باشد.

لذا خدمات رسانی به این حجم عظیم گردشگر از اهمیت بالایی برخوردار است که گروه توسعه مهندسی بام طراحی و ساخت مجموعه ی سرزمین بام (بام لند) را با تکیه بر معماری ایرانی- اسلامی با روی کردی نوین بر عهده دارد.

 

سقف متحرک رستوران رفتاری بام لند

رستوران رفتاری در 2 طبقه رستوران و کافی شاپ در این مجموعه فعالیت خود را اغاز نمود. طراحی و اجرای سقف متحرک پارچه‌ای ( در بخش کافه ) و سقف متحرک آلومینیومی در بخش رستوران یکی از نقاط قوت این پروژه می‌باشد. در این پروژه سقف متحرک با متراژ تقریبی 200 متر مربع از جنس پارچه سیون بلژیک و سقف جمع شونده به متراژ تقریبی 300 متر از جنس آلومنیوم اکسترود شده ترکیبی زیبا و کار آمد را ، هم برای مجموعه بام لند و هم برای مجموعه رفتاری به ارمغان آورده است . دور تا دور این فضا با شیشه‌های متحرک برقی پوشیده شده تا در مواقع لزوم جهت هوا بند کردن فضا از آن‌ها استفاده نمایند.

کل سیستم داری گارانتی به مدت دو سال بوده و شرکت مفتخر است خدمات پس از فروش به صورت مادام العمر ارائه دهد.

شرکت پادناتنت متخصص در امور طراحی و اجرای فضای باز و انواع سقف‌های متحرک و سقف‌های غشایی پارچه‌ای.

تلفن تماس : ۸۸۸۵۴۸۳۳

محل اجــــرا پروژه:

تهران-مجموعه بام لند

تاریخ اتمام پروژه:

12/3/1396

مساحـــــــت اجــرا:

130 متر مربع

ویدئو پروژه
نظر کارفرما پیرامون اجرای پروژه

حسن رفتاری

امتیاز کارفرما به پروژه:

5/5

پــــــــــادنا تــــنت

ثبت سوال و استعلام قیمت پروژه ای مشابه با پروژه رفتاری بام لند