سقف جمع شوند یا متحرک کافه لیکو

کافه رستوران و پاتوق دانشجویی بچه های دانشکده بهشتی

دسته بندی پروژه

سقف جمع شونده و متحرک

کارفرما

حسام خزیمه

محل اجرای پروژه

ولنجک

زمان اتمام اجرای پروژه

1396

معرفی پروژه

پروژه سقف متحرک کافه لیکو به منضور ایجاد پوششی هم برای تامین سایه موردنیاز و هم جهت محافظی در برابر برف و باران و نزولات جوی در مساحت تقریبا 25 متر مربع در سال 1396 تعریف و طراحی شد. نور پردازی که در این کار انجام شده به شیوه خطی (liner) و سازه آن فولاد ST37 انتخاب شد. سقف متحرک پارچه ای به منظور اضافه نمودن فضایی مسقف و کاربردی برای یک فضای باز با قابلیت کنترل دما و نور محیط می باشد. برخی از کاربردهای سقف اتوماتیک در رستورانها، کافی شاپ ها، هتل ها، پوشش استخرهای روباز، بالکن، تراس، روف گاردن و… جهت اضافه نمودن فضای قابل استفاده در تمام فصول سال بدون در نظر گرفتن گرما،سرما، نور خورشید و باران می باشد.

 

کافه لیکو یک پاتوق دانشجویی

کافه رستوران لیکو

به دلیل نزدیکی به دانشکده های شهید بهشتی و مراکز آموزشی درمانی شهید طالقانی یکی از پاتوق های به یاد ماندنی در محدوده ولنجک می باشد. محیط این کافه برای صرف غذا و … صرفا فضای باز آن می باشد که با پوشش گیاهی اطراف آن و طراحی مدرن فضا به محیطی دل انگیز تبدیل شده است.

 

دلایل استفاده از سقف متحرک پارچه ای

با توجه به محدودیت های قانونی کشور و عدم مجوز برای احداث سقف های دائمی متداول بنایی به عنوان سایبان استفاده ازسایبان چادری می تواند تا حدود بسیار زیادی مشکلات کارفرمایان را مرتفع کند. زیبایی منحصر به فرد فرم های دکوراتیو این سازه ها به همراه نورپردازی های چشم نواز این امکان را برای رستوران ها و کافی شاپ ها فراهم می کند تا علاوه بر ایجاد فضای بیشتر برای سرویس دهی به مشتریان، فضایی زیبا و چشم نواز در محدوده رستوران و کافی شاپ خود ایجاد کنند تا هر چه بیشتر توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

 

جزییات اجرایی سازه

  • سقف از جنس پارچه هانوا کره
  • پروفیل های چادر تمام آلومینیوم
  • اتصالات تفلون و فولاد ST37
  • سازه های فولادی
  • رنگ پوششی و استاتیک
  • -موتور بارزانته ایتالیا

محل اجــــرا پروژه:

ولنجک

تاریخ اتمام پروژه:

1396

مساحـــــــت اجــرا:

25 متر مربع

مشخصات ســازه:

فولاد ST37

ویدئو پروژه
نظر کارفرما پیرامون اجرای پروژه

حسام خزیمه

امتیاز کارفرما به پروژه:

5/5

پــــــــــادنا تــــنت

ثبت سوال و استعلام قیمت پروژه ای مشابه با سقف جمع شوند یا متحرک کافه لیکو