سایبان فول باکس برقی چیست؟

سایبان فول باکس برقی

سایبان‌های فول باکس با توجه به طرز باز و بسته شدن آن‌ها به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند. یکی از پرکاربردترین این دسته‌ها مربوط به سایبان فول باکس برقی است. اگر شما نیز به دنبال پاسخ سوال “سایبان فول باکس برقی چیست؟” هستید، باید به شما بگوییم این دسته از سایبان‌های فول باکس، سایبان‌هایی هستند که به تازگی وارد بازار ایران شده و به دلیل داشتن مزایای مختلف کاربردهای مختلفی نیز در بازار و دیگر مراکز دارند. سایبان‌ فول باکس برقی، سازه‌ای است که پوشش آن به صورت متحرک بوده و با کمک یک موتور الکتریکی و از طریق ریموت باز و بسته می‌شود.

به طور کلی برای ساخت و تولید یک سایبان فول باکس برقی نیاز به یک موتور، سازه‌ای از جنس آلومینیومی و یک پوشش خاص است. در طراحی سازه آلومینومی مربوط به این سایبان، آن را بسیار سبک در نظر می‌گیرند. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های مربوط به این دسته از سایبان‌های فول باکس مربوط به میزان بازشوندگی آن‌ها است. باز شوندگی این دسته از سایبان‌های فول باکس بسیار زیاد بوده و از طرفی عمری طولانی نسبت به دیگر سایبان‌های فول باکس دارند.

مزایا و ویژگی های سایبان فول باکس برقی

سایبان فول باکس برقی مانند دیگر سایبان‌های فول باکس دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که باعث شده‌اند تا کاربردهای مختلف و گسترده‌ای داشته باشند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای سایبان فول باکس برقی خواهیم پرداخت.

  • برای تولید و نصب این دسته از سایبان‌ها از پارچه‌های 100 درصد اورجینال استفاده می‌شود. پارچه‌هایی که در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده و در برابر گرما و سرما یا آب مقاوم است.
  • برای نصب بازوهای سایبان از زنجیرهای بسیار قوی استفاده می‌شود. پس با اطمینال خاطر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • سایبان‌های فول باکس برقی ریموتی بوده و با ریموت می‌توان آن‌ها را به اندازه دلخواهتان باز و بسته کنید.
  • برای باز و بسته شدن سایبان‌های فول باکس برقی از یک موتور قدرتمند نیز استفاده می‌شود.
  • از طریق ریموتی که در اختیار دارید می‌توانید از فاصله‌های دورتر نیز باز و بسته کنید.
  • اگر از سایبان‌های فول باکس برقی برای فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌کنید، می‌توانید روی پارچه‌های مربوط به این سایبان تبلیغات مختلفی را چاپ کنید.
  • اگر صدای موتور، مربوط به جابه‌جایی سایه بان است، می‌توانید صدای مربوطه را کم کنید و به مقداری که می‌خواهید برسانید.
  • به راحتی و برای تمامی مکان‌ها می‌توانید سایبان فول باکس برقی را نصب کنید.
  • این دسته از سایبان‌ها گزینه‌ای مناسب برای جلوگیری و نفوذ آب باران و برف خواهند شد.
  • استفاده از سایبان فول باکس برقی باعث کاهش اتلاف انرژی نیز خواهد شد.

تفاوت های سایبان فول باکس برقی با دیگر سایبان ها

همان‌طور که در بالا گفتیم سایبان‌های فول باکس به دو دسته تقسیم می‌شوند. یکی از این دسته از سایبان‌های فول باکس شامل سایبان‌های فول باکس برقی می‌شود که به دلیل یک سری ویژگی‌های منحصربه‌فرد از دیگر دسته‌ها جدا می‌شود. از عمده‌ترین تفاوت‌هایی که باعث متمایز شدن این دسته از سایبان‌ها از دیگر سایبان‌ها می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
قسمت کاور

سایبان فول باکس برقی از قسمت بالا، دو طرف و از قسمت جلو به صورت کامل کاور دارد. این موضوع باعث می‌شود تا تمامی قسمت مربوط به سقف کاور را داشته باشد.

پوشش سایبان

در سایبان فول باکس برقی یک پوشش بسیار مناسبی وجود دارد. برای جمع کردن این سایبان، پوشش روی یک محفظه‌ قرار می‌گیرد. وجود این پوشش در این دسته از سایبان‌ها باعث شده تا آن‌ها در مقابل برف و باران از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشند.

کاربردهای سایبان فول باکس برقی

سایبان فول باکس برقی، به دو دلیل عمده مناسب برای نصب در فضاهای باز هستند. فرض کنید در یک روز آفتابی می‌خواهید در محیطی باز بنشینید اما تابش مستقیم خورشید یا بارش باران و برف این اجازه را به شما نمی‌دهد. در این زمان است که شما می‌توانید به فکر نصب یک سایبان فول باکس برقی باشید تا از تابش مستقیم نور خورشید و آب باران در امان بمانید. حال پس از دانستن آنکه چرا از این سایبان در محیط‌های باز استفاده می‌شود نوبت به کاربردهای سایبان فول باکس برقی می‌رسد. در ادامه به کاربرد این دسته از سایبان‌ها خواهیم پرداخت.

  • مورد استفاده برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف
  • سایبان فول باکس برقی برای کافه‌های مختلف و رستوران‌ها
  • استفاده از سایبان فول باکس برقی برای پارک کردن خودرو و به نوعی ایجاد یک پارکینگ
  • استفاده از سایبان فول باکس برقی برای ایجاد یک سایبان برای کولر، گل و گیاه و…
  • استفاده از این دسته از سایبان‌ها برای چاپ تبلیغات مختلف

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پــــــــــادنا تــــنت