سقف متحرک بالکن

سقف متحرک بالکن

سقف متحرک بالکن پوششی است که این قسمت از خانه را موقتا مسقف می کند. قسمتی از روز و یا در بعضی فصل ها تراس خانه به علت شرایط جوی غیرقابل استفاده می شود؛ بنابراین افراد با سقف های موقتی و تاشو این چالش را حل می کنند. در ادامه به معرفی انواع این سقف ها و مزایای آن خواهیم پرداخت.

انواع سقف متحرک بالکن

سقف متحرک بالکن در انواع و طرح های مختلف طراحی و ساخته می شوند. همه بالکن ها در شرایط یکسان آب و هوایی قرار ندارند و یک مدل را نمی توان برای همه جا به کار برد.

سقف متحرک بالکن پلی کربنات

سقف متحرک بالکن پلی کربنات یکی از اقتصادی ترین و بهترین مدل های موجود می باشد. این جنس سقف در مقابل باران، فشار و یا تابش نور خورشید مقاومت دارد. به خاطر مقاومت بالای جنس پلی کربنات، کارشناسان عمر زیادی را برای چنین سقفی تخمین زده اند. از طرفی مدل های مات و شفاف را برای این مدل سقف درنظر گرفته اند تا در صورت تمایل بتوانید محیطی خصوصی را برای خودتان بسازید. در نهایت باید بدانید که این جنس آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند و قیمت های اقتصادی دارند.

سقف متحرک برای بالکن
سقف متحرک بالکن شیشه ای

سقف متحرک بالکن شیشه ای

سقف متحرک بالکن شیشه ای تقریبا از خدمات گران این حوزه محسوب می شوند. این سقف ها به وسیله شیشه های محکم تولید می شوند تا خیلی زود نشکنند. ظاهر شیشه ای فضایی لوکس را برایتان مهیا می کند اما از طرف دیگر نور خورشید از آن عبور کرده و برای افرادی که نیاز به محیط خصوصی دارند چندان مناسب نمی باشد. در مجموع، بالکن با سقف شیشه ای متحرک با کیفیت بالا تولید می شود تا خیالتان از بابت شکستن و یا آسیب به آن راحت باشد.

سقف متحرک بالکن پارچه ای

سقف متحرک بالکن پارچه ای اقتصادی ترین گزینه ای است که برای پوشش موقت استفاده می شود. پارچه های پی وی سی یا نانو برای این مدل سقف ها به کار برده شده تا در برابر نفوذ رطوبت و بارش باران مقاوم باشد. همچنین این جنس معمولا مقاومت زیادی در مقابل پارگی دارد و به همین علت اگر زیر نور مستقیم خورشید نیز قرار بگیرد پوسیده و خراب نخواهد شد. اما در محیط هایی که بادهای تندی می وزند، بهتر است این مدل انتخاب نشود. در آخر، باید به سادگی نصب و استفاده از آن اشاره کنیم که مهم ترین دلیل محبوبیت سقف های متحرک از جنس پارچه می باشند.

برای مشاهده اطلاعات مرتبط با سقف متحرک پارچه ای می توانید به صفحه ی آن در سایت مراجعه کنید

مزایای سقف متحرک بالکن

مزایای سقف متحرک بالکن به شرح زیر می باشد.

• برای نصب این سازه، ستون ساخته نمی شود؛ یعنی هیچ جایی از فضای تراس شما اشغال نخواهد شد.
• در روزهای آفتابی، سایه ایجاد می کند و اجازه خراب شدن وسایل زیر نورخورشید را نمی دهد.
• در روزهای بارانی یا برفی پوششی ایجاد می کند که تراس منزل قابل استفاده باشد.
• این سقف امکان ایجاد حریم خصوصی را می دهد.
• معمولا سقف های متحرک را عایق می سازند تا در جلوگیری از هدر رفتن انرژی نقش داشته باشد.
• در طراحی این سقف ها همه شرایط آب و هوایی را درنظر گرفته اند تا در هر منطقه جغرافیایی بتوان از آن بهره برد.
• در تولید سقف متحرک تراس از قطعات باکیفیت استفاده می کنند تا طول عمر بیشتری داشته باشد.

جهت درخواست مشاوره و اجرای سقف متحرک حیاط با ما در ارتباط باشید

خرید سقف متحرک بالکن

با خرید سقف متحرک بالکن محیطی دنج برای خودتان بسازید و در چهار فصل سال از این قسمت از خانه خود بهره ببرید. این سازه در زمان نیاز باز شده و زمانی که نیاز داشتید بسته می شود و با این قابلیت قدرت انتخاب را به شما می دهد. برای باز و بسته کردن راحت تر، طراحان مدل برقی یا ریموت دار آن را تولید کرده اند تا با کنترل از راه دور پوشش مدنظرتان را برای تراس انتخاب نمایید.

این پوشش حتی برای کسب و کارهایی که در محیط باز فعالیت می کنند مفید واقع شده و فضایی عالی و زیبا را در اختیارتان قرار می دهد. برای خرید این محصول می توانید از طریق فروشگاه های معتبر اقدام کنید تا سازه هایی باکیفیت و با قیمت های مناسب را سفارش داده باشید.

فروشگاه پادنا تنت در زمینه تولید و فروش سقف های متحرک تراس سالها تجربه کسب کرده است و به همین دلیل از فروشگاه های معتبر شناخته می شود. کافی است از طریق همین سایت با کارشناسان مجموعه، برای خرید در تماس باشید.

قیمت سقف متحرک بالکن

یکی از عوامل تاثیرگذار در سفارش مشتریان، قیمت سقف متحرک بالکن می باشد. عده ای تصور می کنند که این سازه فقط با قیمت های بالایی عرضه می شوند و به همین علت نمی توانند آن را تهیه نمایند.

اما اینطور نیست و نحوه قیمت گذاری ها به عوامل متعدد بستگی دارد.

  • ابعاد مدنظرتان برای سفارش این سقف ها تاثیر مستقیمی در تعیین قیمت نهایی دارد و طبیعتا هرچقدر ابعاد کمتر باشد، هزینه کمتری خواهد داشت.
  • جنس های مختلفی برای سقف متحرک تراس در نظر گرفته شده است و هرکدام از آن ها کاربر خاصی برای مشتری دارد. هر جنس باتوجه به متریال و مواد اولیه ساخت آن، قیمت های متفاوتی خواهد داشت.
  • موتورهای برقی برای سقف متحرک توسط برندهای مختلف ساخته می شود و برندهای باکیفیت تر هزینه های بیشتری برای مشتری خواهد داشت.
  • ابزار، یراق استفاده شده برای اجرای این طرح هزینه ای جداگانه دارد.
  • نصب این سازه توسط نصاب های ماهر شامل هزینه دستمزد نیز خواهد شد.
    مجموعه پادناتنت از معتبرترین مجموعه های ساخت و نصب انواع سقف های متحرک برای بالکن می باشد. در این مجموعه تمامی هزینه ها به صورت منصفانه تعیین شده اند تا بهترین خدمات را باقیمتی مناسب دریافت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پــــــــــادنا تــــنت