سقف متحرک حیاط

سقف متحرک حیاط

سقف متحرک حیاط پوشش موقتی است که برای فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش به صورت جمع شونده بوده و زمانی که نیازی به آن نداشتید به راحتی باز و بسته می شود.

انواع سقف متحرک حیاط خلوت

انواع سقف متحرک حیاط خلوت به منظور راحتی بیشتر برای مصرف کنندگان طراحی شده است. با مدل های متنوع می توانید مناسب ترین سقف متحرک را برای فضای حیاط خود انتخاب نمایید. در ادامه ویژگی انواع این سقف ها را بررسی خواهیم کرد.

سقف متحرک پلی کربنات برای حیاط

سقف متحرک پلی کربنات برای حیاط یکی از بهترین گزینه هایی است که برای پوشش فضای باز انتخاب می شود. مواد اولیه این سقف هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند و همچنین دربرابر ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. استحکام بالای آن موجب شده است تا طول عمر زیادی برای این جنس سقف متحرک تخمین زده شود. از طرفی علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر سقف متحرک پلی کربنات بسیار شیک و مدرن می باشد تا فضای حیاط را زیباتر جلوه دهد.

سقف متحرک شیشه ای برای حیاط

سقف متحرک شیشه ای برای حیاط قیمت نسبتا بالاتری دارد. این سقف ها از شیشه هایی با جنس سکوریت و فریم های آلومینیومی تولید شده تا مقاومت آن نسبت به شرایط جوی بد بالا باشد. پس از بابت شکستن شیشه ها اطمینان خاطر داشته باشید؛ چراکه باکیفیت بالای آن طول عمر زیادی خواهند داشت. همچنین این شیشه ها شفافیت خوبی دارند و نور خورشید را از خود عبور می دهند تا فضای حیاط تاریک نباشد.

نمونه کار سقف متحرک حیاط

سقف متحرک برای حیاط
نمونه کار سقف متحرک حیاط

سقف متحرک پارچه ای برای حیاط

سقف متحرک پارچه ای برای حیاط یکی از کاربردی ترین مدل های سقف جمع شونده می باشند. این سقف ها با پارچه های بسیار محکم تولید می شوند تا با وزش بادهای شدید پاره یا خراب نشود. همچنین این پارچه ضد آب و ضد نورخورشید می باشد تا دربرابر چنین عواملی پوسیده نشوند. برای نصب این مدل، باید از سازه های فلزی سبک اما محکم بهره گرفت تا به عنوان تکیه گاه سقف عمل کنند.

نمونه کار برای سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک حبابی برای حیاط

سقف متحرک حبابی برای حیاط یکی از زیباترین مدل های پوششی می باشد. این سقف علاوه بر جلوه ظاهری، از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این جنس مقاومت زیادی در برابر اشتعال یا حرارت و یا فشار دارد؛ بنابراین در شرایط آب و هوایی بد خراب نمی شود. همچنین درصورت شکستن، مانند شیشه تبدیل به تیکه های تیز نشده و خطری برای افراد نخواهد داشت. در مجموع این سقف برای حیاط خلوت گزینه ای اقتصادی و ماندگار به حساب می آید.

کاربردهای سقف حیاط متحرک

کاربردهای سقف حیاط متحرک باعث شده است تا روز به روز افراد بیشتری تمایل به خرید این سقف پیدا کنند. یکی از مهم ترین کاربردهای سقف متحرک در حیاط، عایق انرژی بودن آن می باشد. در روزهای سرد محیط را گرم نگه می داند و در روزهای گرم محیطی خنک را برایتان فراهم می کنند. از طرف دیگر این سقف ها در محافظت از وسایل حیاط نیز کاربرد دارد.

میز، صندلی و یا وسایل دیگر در حیاط، زیر نور مستقیم خورشید قرار گرفته و یا دربرابر باد، باران و یا برف قرار می گیرند. با این سقف ها وسایلتان در برابر عوامل جوی در امان باقی می مانند و در چهار فصل سال می توانید از آن ها بهره ببرید.

مزایای استفاده از سقف متحرک برای حیاط

مزایای استفاده از سقف متحرک برای حیاط چیست؟ بزرگترین مزایایی که می توان نام برد، قابلیت انعطاف پذیری و تا شدن سقف می باشد. می توانید زمانی که نیاز به سایه داشته باشید آن را باز کرده و زمانی که نیازی به آن نداشتید ببندید. از دیگر مزایا، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی به محیط داخلی حیاط می باشد، اما در عین حال از هوای تازه نیز می توانید نهایت لذت را ببرید. همچنین این سقف ها در جنس های مختلف ساخته می شود تا مشتری براساس نیاز شخصی خود سقف متحرک مناسبی برای حیاط انتخاب کند.

جهت درخواست مشاوره و اجرای سقف متحرک حیاط با ما در ارتباط باشید

اجزا و قطعات سقف متحرک حیاط

اجزا و قطعات سقف حیاط متحرک هر چقدر کیفیت بیشتری داشته باشند، عمر طولان تری برای این سازه می توان در نظر گرفت. اما این اجزا شامل چه مواردی می باشد؟ از مهم ترین اجزا موتور، رسیور و ریموت بوده که باعث جمع یا باز شدن سقف خواهد شد. رسیورها پالس را از طرف ریموت دریافت می کنند و دستورات آن را اجرا می نمایند.

از دیگر اجزا نیز می توان به یراق و اتصالات رای برپایی سقف اشاره کرد. این سازه ها از مدل های مختلفی از فلزات تشکیل می شوند و طبیعتا کیفیت های متفاوتی خواهند داشت. در مدل های تمام اتوماتیک این سقف ها نیز قابلیت اتصال به سیستم های بی ام اس وجود دارد.

بهترین و مناسب ترین نوع سقف متحرک برای حیاط

بهترین و مناسب ترین نوع سقف متحرک برای حیاط سقفی است که باتوجه به شرایط آب و هوایی آن مکان انتخاب شود. با در نظر گرفتن این مورد نمی توان دقیق اعلام کرد که کدام سقف بهترین می باشد. در محیط هایی مانند حیاط خلوت، جنس پلی کربنات مات بیشتر کاربرد داشته؛ چرا که محیطی خصوصی می سازد و در محیط های ویلایی مدل شفاف آن برای نوردهی بهتر توصیه می شود. همچنین اگر بودجه محدودی برای خرید سقف متحرک دارید، مدل های ارزان تر ولی با کیفیت تر برایتان مناسب می باشد. به طورکلی، بهترین مدل سقف مطابق با نیاز هرشخص تعیین می شود.

خرید سقف متحرک حیاط

خرید سقف متحرک حیاط به افرادی پیشنهاد می شود که با توجه به شرایط محیطی نیاز به سقف پیدا می کنند، در غیر این صورت از فضای باز لذت خواهند برد. این پوشش در طرح و مدل های مختلف اجرا می شود تا مشتری بر اساس نیازی که دارد بتواند مدل مدنظرش را انتخاب نماید. این مدل ها از قیمت های ارزان شروع و تا قیمت های گران موجود می باشد. برای خرید این سقف با قیمت های بسیار عالی از طریق همین سایت یعنی مجموعه پادناتنت اقدام کنید.

قیمت سقف متحرک حیاط

قیمت سقف متحرک حیاط براساس عوامل متعددی تعیین می شود. اولین عامل، متراژ محیطی بوده که برای آن قرار است سقف سفارش داده شود. دومین عامل جنس سقف می باشد، سقف های گران شیشه ای بوده و سقف های ارزان تر پارچه ای و یا حبابی می باشند. آخرین عامل هم مربوط به نحوه اجرا این سقف ها بوده و هر چقدر نصب سخت تر باشد، قیمت ها نیز افزایش پیدا می کند. در مجموع، باید به سراغ مجموعه ای بروید که با هزینه بهتر سقف های با کیفیتی برایتان نصب کند. مجموعه پادنا تنت بهترین سقف های موجود در بازار را با قیمتی منصفانه برایتان در نظر گرفته است. درصورت تمایل با کارشناسان ما در تماس باشید تا متناسب با بودجه شما بهترین خدمات را معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پــــــــــادنا تــــنت