برگزاری هشتمین دوره جشنواره تخصصی فودکورت، رستوران و کافه

به گزارش خبرنگار ویکی کلین، هشتمین دوره جشنواره تخصصی فودکورت، رستوران و کافه به دبیری سهیل پورگلنار و با حضور بزرگان این صنعت در روز جمعه 13 بهمن 1402 در سالن همایش های رایزن برگزار شد.

سهیل پورگلنار: ویکی‌کلین نقش مؤثر و پررنگی در حوزه نظافت ایفا کرده است
سهیل پورگلنار در گفت و گو با ویکی کلین گفت: خوشحالم که امسال هشتمین دوره این جشنواره را در یک روز برفی و حال و هوایی عجیب و غریب برگزار کردیم. البته موفقیت و همراهی دوستان نشان داد که چقدر صنعت F & B نیاز به توسعه و آگاهی افزایی دارد و یکی از اهداف و شعارهای ما در این برگزاری هاست.

وی افزود: ما هشت سال پیش با هدف توسعه و به روز کردن دانش تمامی دست اندرکاران این حوزه کار را شروع کردیم و خوشحالیم که در هشتمین دوره میزبان چندصد نفر از بزرگان و نخبه های این صنعت در ایران هستیم.

دبیر هشتمین دوره جشنواره فودکورت ادامه داد: تشکر می‌کنیم از ویکی‌کلین که مدتهاست نقش بسیار پررنگ و موثری را در ایجاد یک رسانه قوی در حوزه نظافت ایفا کرده، همیشه پشتیانی ما بوده و اخبار درست و بدون حاشیه را در این صنعت منتشر می‌کند.

پورگلنار گفت: همانطور که می‌دانید یکی ارزش‌های مهم و موثر یک واحد صنفی در صنعت رستوارن و کافه، نظافت و تمیزی این مکان است و این باعث می‌شود تا مشتریان با طیب خاطر و با خیال راحت بتوانند از این مکان غذا تهیه کنند و این استمرار حس رضایت باعث رونق بخشی به آن کسب و کار می‌شود. تشکر می‌کنم از شما که مستمر و بی‌وقفه این حرکت را ادامه می‌دهید. نظافت در صنعت رستوران یک واژه مغفول و کم اهمیت است. ما با برپایی کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی به مقوله نظافت رنگ و بویی می‌ببحشیم. نظافت رستوران، آشپژخانه و انبار باعث می‌شود تا ما یک پروژه تمیز و قابل اعتماد از دید مشتری داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پــــــــــادنا تــــنت